• .

  • .

  • Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης

  • Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης

Copyright 2020 - xtval
ukbinaryoptions.net/Finpari Bonus Codes

Υποστήριξη χρηστών

 

Ρυθμίσεις συμμετεχόντων - Ρόλοι, σε μια σύσκεψη στο Teams 

 

Εκτός από τις βασικές ρυθμίσεις ενός Meeting options όπως:

  1. Το όνομα του μαθήματος
  2. Την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής της συνεδρίας
  3. Την συχνότητα επανάληψης της συνεδρίας (καθημερινά, εβδομαδιαία, κλπ.)
  4. Το κανάλι (το οποίο περιλαμβάνει όλους τους φοιτητές που ανήκουν στην ομάδα/μάθημα) Ρύθμιση προτιμήσεων  καναλιού

 

Μπορείτε να ρυθμίσετε στο Meeting options τα εξής:

Ποιοι μπορούν να παρακάμψουν το χώρο αναμονής / Who can bypass the lobby.

Επιλογές:

  • Everyone εάν θέλετε όλοι οι συμμετέχοντες να εισέρχονται απευθείας στο χώρο της συνεδρίας παρακάμπτοντας τον χώρο αναμονής.
  • People from my organization εάν θέλετε να εισέλθουν απ’ ευθείας στην συνεδρία μόνο όσοι έχουν συνδεθεί με τον λογαριασμό Office 365 και να εισέρχονται στον χώρο αναμονής οι επισκέπτες (guest). Μπορούν να περιμένουν στο χώρο αναμονής έως 30 λεπτάμετά θα αποσυνδεθούν και θα πρέπει να συνδεθούν εκ νέου στη συνεδρία  .
  • Only me εάν θέλετε να μπαίνουν όλοι στον χώρο αναμονής (lobby) και να επιλέγετε εσείς ποιοι από αυτούς θα εισέλθουν στην συνεδρία.

 

Ποιος θα είναι ο παρουσιαστής / Who can present.

Επιλέγετε Only me ώστε να έχετε μόνο εσείς την πλήρη διαχείριση της συνεδρίας.

Μπορείτε εάν θέλετε, να προσθέσετε συμπαρουσιαστές μέσα από την ομάδα / μάθημα. Στην ομάδα που θέλετε να διαχειριστείτε πατήστε τις τρεις τελείες  δίπλα στο όνομα της και στο αναδυόμενο μενού επιλέξτε Add member . Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέξτε την καρτέλα Teachers. Πληκτρολογήστε το όνομα ή το email του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε και όταν εμφανιστεί επιλέξτε το και πατήστε το κουμπί Add

 

 

Επίσης στην ομάδα που είστε κάτοχος/διδάσκων (owner) μπορείτε  να διαχειριστείτε τα μέλη της.

Πατήστε τις τρεις τελείες δίπλα στο όνομα της. Στο μενού που θα εμφανιστεί, επιλέξτε Manage Team 

Στο παράθυρο που θα ανοίξει μπορείτε να δείτε τους κατόχους  και τα μέλη / επισκέπτες της ομάδας και:

  1. Να αναζητήσετε κάποιο μέλος της ομάδας με το ονοματεπώνυμο ή την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  2. Να προσθέσετε ένα μέλος.
  3. Να αλλάξετε την ιδιότητα κάποιου μέλους, χρησιμοποιώντας το αναδυόμενο μενού, από κάτοχο σε μέλος και αντίστροφα.
  4. Να διαγράψετε κάποιο μέλος πατώντας το κουμπί Χ δίπλα στο ονοματεπώνυμο του.

 

Περισσότερα από support Microsoft : Ρόλοι σε μια σύσκεψη στο Teams

Περισσότερα από support Microsoft : Αλλαγή των ρυθμίσεων συμμετεχόντων για μια σύσκεψη ομάδων

 

 

Σύντομη περιγραφή του έργου των τμημάτων της Διεύθυνσης

ΤΜΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εποπτεία & διαχείριση της λειτουργίας του δικτύου επικοινωνιών (τηλεφωνικό δίκτυο και δίκτυο δεδομένων), την υποστήριξη & διαχείριση του εξοπλισμού (υλικό & λογισμικό ), την υποστήριξη  περισσότερων  των 20.000 μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας (ακαδημαϊκό & διοικητικό προσωπικό, καθώς προπτυχιακούς , μεταπτυχιακούς & διδακτορικούς φοιτητές) .

Διευθυνσιοδότηση Υπολογιστών και ιστοσελίδων  (dns).

Δημιουργία , διαχείριση , υποστήριξη του ιστότοπου του τμήματος.

Διαχείριση χρηστών στη Διαύγεια. 

Υποστήριξη – συντήρηση – διαχείριση εφαρμογών στο δίκτυο Internet (ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, εφαρμογή απομακρυσμένης πρόσβασης μόνο κέντρου διαχείρισης δικτύου(NOC), μεταφορά αρχείων (FTP), υπηρεσίες Ενδιάμεσου (proxy) των Servers δικτύου εφαρμογών του Πανεπιστημίου και Internet. 

Φιλοξενία των ιστοσελίδων των τμημάτων (Web Hosting). 

Παρακολούθηση αναγκών και αποθεμάτων υλικού Πληροφορικής,  τήρηση αρχείου εξοπλισμού και υλικού Πληροφορικής , διαχείριση και ανακύκλωση παλαιού ηλεκτρονικού υλικού Πληροφορικής

Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες εξοπλισμού Πληροφορικής σε Hardware και Software του Παν/μίου. (Έκδοση προδιαγραφών για εξοπλισμό & λογισμικό). Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες μηχανογραφικών αναλωσίμων.

 

Αξιολόγηση Τεχνικών Χαρακτηριστικών σε Διαγωνισμούς Πληροφορικής. (Τεχνική αξιολόγηση προσφερόμενου εξοπλισμού Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο.)Αξιολόγηση συστημάτων υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εκμετάλλευση και συντήρηση μηχανογραφικών εφαρμογών μισθοδοσίας προσωπικού και φοιτητολογίου.

Συγκεκριμένα την ανάλυση, σχεδιασμό, ανάπτυξη και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «Φοιτητολόγιο»

(προπτυχιακά-μεταπτυχιακά-μέλη ΔΕΠ), διαχείριση και συντήρηση στατιστικών στοιχείων του Πανεπιστημίου.

Η διαχείριση των web εφαρμογών (ηλεκτρονική βαθμολόγηση διδασκόντων, ηλεκτρονική δήλωση-αναλυτική βαθμολογία φοιτητών),

υποστήριξη και συντήρηση εφαρμογών και υλικών του Πανεπιστημίου αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση τους.

 

Υποστήριξη-συντήρηση βλαβών υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Συντονισμός και χρήση Τηλεδιασκέψεων.    

Συντονισμός και κατανομή Αιθουσών Διδασκαλίας.

Παρακολούθηση καλής λειτουργίας των εργαστηρίων Η/Υ.    

Σχεδιασμός των εφαρμογών για τις διοικητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες του πανεπιστημίου και μελέτη των προβλημάτων που τυχόν ανακύπτουν.

Ενημέρωση, εκπαίδευση και στήριξη προσωπικού και φοιτητών στη χρήση και εκμετάλλευση των δικτύων.

Διοργάνωση σεμιναρίων και η έρευνα και ο σχεδιασμός για χρήση νέων τεχνολογιών.

Έκδοση προδιαγραφών για προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού.

 

Επίλυση παρουσιαζομένων προβλημάτων σε Hardware και Software.

f t g m