• .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2021 - noc panteion by xtval
ukbinaryoptions.net/Finpari Bonus Codes

Υποστήριξη χρηστών

 

 

Ενημέρωση τρόπου χρήσης τηλεφωνικού κέντρου

 

 Όλες οι παρακάτω διαδικασίες αναφέρονται για τις συσκευές Grandstream

 

 

Αρπαγή κλήσης από τον χρήστη τηλεφωνικής συσκευής.

Σηκώνουμε το ακουστικό της συσκευής και πληκτρολογούμε **(+τον αριθμό του εσωτερικού που θέλουμε να αρπάξουμε) πατάμε το πλήκτρο #  και απαντάμε στην κλήση.

 

Έκτροπή-Προώθηση κλήσεων

 

Ενεργοποίηση προώθησης σε 10ψηφιο αριθμό (εκτός Παντείου) από τον χρήστη τηλεφωνικής συσκευής.

Χωρίς να σηκώσουμε το ακουστικό της συσκευής πληκτρολογούμε *939ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ (10ψηφιος) και πατάμε το πλήκτρο send ακούγεται το μήνυμα ενεργοποίησης προώθησης κλήσης στον αριθμό που επιλέξαμε. Κλείνουμε (ανεβάζουμε και κατεβάζουμε) το ακουστικό.

Υπάρχει περίπτωση αν η κλήση γίνεται από σταθερό τηλέφωνο προς στο τηλέφωνο του Παντείου, ΝΑ ΜΗΝ προωθείται στο 10ψηφιο αλλά να βγάζει τηλεφωνητή, αν ο πάροχος σταθερής τηλεφωνίας δεν έχει ενεργοποιημένη τη δυνατότητα αυτή. Δεν συμβαίνει αν η κλήση γίνει από πάροχο κινητής τηλεφωνίας.

 

Ενεργοποίηση προώθησης σε 4ψηφιο αριθμό (εντός Παντείου) από τον χρήστη τηλεφωνικής συσκευής,  Χωρίς να σηκώσουμε το ακουστικό της συσκευής πληκτρολογούμε *93ΧΧΧΧ (4ψηφιος) και πατάμε το πλήκτρο send ακούγεται το μήνυμα ενεργοποίησης προώθησης κλήσης στον αριθμό που επιλέξαμε. Κλείνουμε (ανεβάζουμε και κατεβάζουμε) το ακουστικό.

 

Απενεργοποίηση προώθησης κλήσης από τον χρήστη τηλεφωνικής συσκευής.
Χωρίς να σηκώσουμε το ακουστικό της συσκευής πληκτρολογούμε *73 και πατάμε το πλήκτρο send ακούμε το μήνυμα απενεργοποίησης προώθησης κλήσης στον αριθμό που επιλέξαμε. Κλείνουμε (ανεβάζουμε και κατεβάζουμε) το ακουστικό.

 

 

Προσωπικός τηλεφωνητής

Εφόσον έχει ήδη ζητηθεί με αίτημα-mail από τον χρήστη στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., να ενεργοποιηθεί ο προσωπικός τηλεφωνητής από τον διαχειριστή του συστήματος, και έχει λάβει επιβεβαίωση ότι ενεργοποιήθηκε.

Εγγραφή μηνύματος στην ηχητική θυρίδα από τον χρήστη τηλεφωνικής συσκευής.

Βήμα 1ο Σηκώνουμε το ακουστικό της συσκευής και πληκτρολογούμε το *97 (εναλλακτικά πατάτε το πλήκτρο με τον φάκελο που υποδεικνύει το voice mail - κουμπί πάνω στην τηλεφωνική συσκευή).


Βήμα 2ο Εισάγουμε τον κωδικό μας. Ο κωδικός είναι το εσωτερικό του κάθε χρήστη.


Βήμα 3ο Στην συνέχεια ακολουθούμε τις οδηγίες:


1. Το πρώτο που ζητάει είναι η ηχογράφηση του ονόματος του χρήστη: Όταν εκφωνήσουμε το όνομά μας πατάμε το πλήκτρο # . εάν θέλουμε να το ακούσουμε πατάμε το πλήκτρο 2 . Εάν θέλουμε να αποθηκευτεί πατάμε το πλήκτρο 1.


Και συνεχίζουμε στο μήνυμα 2 (μη διαθέσιμος).
2. Για την ηχογράφηση του μηνύματος ότι δεν είμαστε διαθέσιμοι/ες (unavailable) , όταν εκφωνήσουμε το μήνυμα (Παράδειγμα μηνύματος: Αυτή τη στιγμή δεν είμαι διαθέσιμος/η εάν επιθυμείτε αφήστε το όνομά σας και το τηλέφωνό σας και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σας) πατάμε το πλήκτρο #.

Και συνεχίζουμε στο μήνυμα 3 (απασχολημένος)
3. Για την ηχογράφηση του μηνύματος ότι είστε απασχολημένος/η, όταν το εκφωνήσετε (Παράδειγμα μηνύματος: Αυτή τη στιγμή είμαι κατειλημμένος/η εάν επιθυμείτε αφήστε το όνομά σας και το τηλέφωνό σας και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σας.) πατάμε το πλήκτρο #.


Και συνεχίζουμε στην εγγραφή κωδικού πρόσβασης.
4. Ολοκληρώνοντας τα μηνύματα θα μας ζητηθεί να πληκτρολογήσουμε τον νέο κωδικό πρόσβασης, προτείνονται 4 ψηφία. Στην συνέχεια με την ολοκλήρωση της πληκτρολόγησης πατάμε το πλήκτρο # για αποθήκευση.
Θα μας ζητηθεί να πληκτρολογήσουμε ξανά τον κωδικό και τέλος πατάμε και πάλι το πλήκτρο #.

 

Πώς ακούμε τα μηνύματα:

Άκουσμα μηνυμάτων με φυσική πρόσβαση στη συσκευή.
Βήμα 1ο πληκτρολογούμε το *97 και πατάμε το πλήκτρο # (εναλλακτικά πατάμε το πλήκτρο με τον φάκελο που υποδεικνύει το voice mail - κουμπί πάνω στην τηλεφωνική συσκευή).
Βήμα 2ο Εισάγουμε τον κωδικό μας. Τον νέο κωδικό που εγγράψαμε εμείς.


Άκουσμα μηνυμάτων απομακρυσμένα.
Καλούμε τον αριθμό 2109201446 και όταν μας ζητηθεί πληκτρολογούμε τον εσωτερικό μας αριθμό. Έπειτα πληκτρολογούμε τον κωδικό που θέσαμε στο βήμα 3ο παράγραφο 4 (στην ενότητα "Εγγραφή μηνύματος στην ηχητική θυρίδα").
Μετά έχουμε εισέλθει στην θυρίδα μας και ακούγοντας τις οδηγίες μπορούμε να ακούσουμε και τα μηνύματά μας.

 

 

 

Σύντομη περιγραφή του έργου των τμημάτων της Διεύθυνσης

ΤΜΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εποπτεία & διαχείριση της λειτουργίας του δικτύου επικοινωνιών (τηλεφωνικό δίκτυο και δίκτυο δεδομένων), την υποστήριξη & διαχείριση του εξοπλισμού (υλικό & λογισμικό ), την υποστήριξη  περισσότερων  των 20.000 μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας (ακαδημαϊκό & διοικητικό προσωπικό, καθώς προπτυχιακούς , μεταπτυχιακούς & διδακτορικούς φοιτητές) .

Διευθυνσιοδότηση Υπολογιστών και ιστοσελίδων  (dns).

Δημιουργία , διαχείριση , υποστήριξη του ιστότοπου του τμήματος.

Διαχείριση χρηστών στη Διαύγεια. 

Υποστήριξη – συντήρηση – διαχείριση εφαρμογών στο δίκτυο Internet (ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, εφαρμογή απομακρυσμένης πρόσβασης μόνο κέντρου διαχείρισης δικτύου(NOC), μεταφορά αρχείων (FTP), υπηρεσίες Ενδιάμεσου (proxy) των Servers δικτύου εφαρμογών του Πανεπιστημίου και Internet. 

Φιλοξενία των ιστοσελίδων των τμημάτων (Web Hosting). 

Παρακολούθηση αναγκών και αποθεμάτων υλικού Πληροφορικής,  τήρηση αρχείου εξοπλισμού και υλικού Πληροφορικής , διαχείριση και ανακύκλωση παλαιού ηλεκτρονικού υλικού Πληροφορικής

Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες εξοπλισμού Πληροφορικής σε Hardware και Software του Παν/μίου. (Έκδοση προδιαγραφών για εξοπλισμό & λογισμικό). Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες μηχανογραφικών αναλωσίμων.

 

Αξιολόγηση Τεχνικών Χαρακτηριστικών σε Διαγωνισμούς Πληροφορικής. (Τεχνική αξιολόγηση προσφερόμενου εξοπλισμού Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο.)Αξιολόγηση συστημάτων υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εκμετάλλευση και συντήρηση μηχανογραφικών εφαρμογών μισθοδοσίας προσωπικού και φοιτητολογίου.

Συγκεκριμένα την ανάλυση, σχεδιασμό, ανάπτυξη και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «Φοιτητολόγιο»

(προπτυχιακά-μεταπτυχιακά-μέλη ΔΕΠ), διαχείριση και συντήρηση στατιστικών στοιχείων του Πανεπιστημίου.

Η διαχείριση των web εφαρμογών (ηλεκτρονική βαθμολόγηση διδασκόντων, ηλεκτρονική δήλωση-αναλυτική βαθμολογία φοιτητών),

υποστήριξη και συντήρηση εφαρμογών και υλικών του Πανεπιστημίου αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση τους.

 

Υποστήριξη-συντήρηση βλαβών υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Συντονισμός και χρήση Τηλεδιασκέψεων.    

Συντονισμός και κατανομή Αιθουσών Διδασκαλίας.

Παρακολούθηση καλής λειτουργίας των εργαστηρίων Η/Υ.    

Σχεδιασμός των εφαρμογών για τις διοικητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες του πανεπιστημίου και μελέτη των προβλημάτων που τυχόν ανακύπτουν.

Ενημέρωση, εκπαίδευση και στήριξη προσωπικού και φοιτητών στη χρήση και εκμετάλλευση των δικτύων.

Διοργάνωση σεμιναρίων και η έρευνα και ο σχεδιασμός για χρήση νέων τεχνολογιών.

Έκδοση προδιαγραφών για προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού.

 

Επίλυση παρουσιαζομένων προβλημάτων σε Hardware και Software.

f t g m