Η παροχή τεχνικής υποστήριξης αφορά στους σταθμούς εργασίας του ιδρύματος.
Η υπηρεσία παρέχεται στους χρήστες που έχουν προσπαθήσει προηγουμένως να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες που περιγράφουν τη λειτουργία των συγκεκριμένων υπηρεσιών που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα.
Δυνατότητα επί τόπου παρέμβασης ή απομακρυσμένα, από Δευτέρα εώς Παρασκευή και ώρες 9π.μ - 3.30μ.μ, και εφόσον έχει προηγηθεί αίτηση-πρόσκληση (Αναφορά προβλήματος, βλάβης - αίτηση),
- με e-mail στο
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - μέσω τηλεφώνου (επείγον)
Για την εξ αποστάσεως προσωπική υποστήριξη, απαιτείται να διαθέτετε σύνδεση με το Διαδίκτυο (Internet) και να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας :
- την εφαρμογή AnyDesk (ο χρήστης έχει ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να τερματίσει τη συνεδρία)
ή
- την εφαρμογή TeamViewer (ο χρήστης έχει ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να τερματίσει τη συνεδρία)
Αν το πρόβλημα αφορά σε φορητό η/υ (laptop), θα πρέπει να προσέλθετε στο χώρο της Δ/νσης Μηχανοργάνωσης, εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική επικοινωνία.
Προσοχή: O/H τεχνικός που θα παρέμβει, δε φέρει καμία ευθύνη για την προβολή αρχείων της επιφάνειας εργασίας του Η/Υ, τη λειτουργία της εφαρμογής για την εξ αποστάσεως υποστήριξη, την απόδοση του συστήματος και για τυχόν απώλεια αρχείων. Για την ασφάλεια των αρχείων σας και την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, συστήνεται:
- να κλείσετε όλες τις εφαρμογές (προγράμματα) που χρησιμοποιείτε και οι οποίες προβάλλουν προσωπικό ή απόρρητο περιεχόμενο, πριν ξεκινήσει η συνδρομή-επέμβαση του/της τεχνικού της Δ/νσης Μηχανοργάνωσης (επί τόπου ή απομακρυσμένα),
- να παραμείνετε στον υπολογιστή σας καθ’ όλη την διάρκεια της επί τόπου ή της συνεδρίας και σε τηλεφωνική σύνδεση με τον/την τεχνικό της Δ/νσης Μηχανοργάνωσης, ώστε να έχετε άμεση εποπτεία των ενεργειών και των κινήσεών του/της.
Τα δεδομένα και τα αρχεία σας θα πρέπει να τα αποθηκεύετε σε εφεδρικά αντίγραφα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε ψηφιακό μέσο εκτός του προσωπικού σας υπολογιστή.