Accessibility Tools

Οδηγίες αίτησης και υπογραφής

 

Απαραίτητες προϋπόθεσες για τη χρήση της ψηφιακής υπογραφής :
 
  • Για να υπογράψετε ένα έγγραφο χρειάζεται να έχετε πρόσβαση στο Internet.
  • Για την εφαρμογή "Επαληθευτής" χρειάζεται να διαθέτετε κινητό τηλέφωνο (smartphone) με πρόσβαση στο Internet (2 Factor Authentication – 2FA).
 

Οδηγίες για την αίτηση

Οδηγίες για την αίτηση απόκτησης εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής εδώ.

Οδηγίες για την ενεργοποίηση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής, εφόσον λάβατε την έγκριση, εδώ.

 

Οδηγίες για την υπογραφή εγγράφων.

Δύο τρόποι:

1. Μέσα από το portal cm.harica.gr, ακολουθούμε τις οδηγίες Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής

2. Εναλλακτικά, μπορούμε να υπογράψουμε και με τον Adobe Reader, αφού εγκαταστήσουμε το απαραίτητο λογισμικό (ή download σε zip εδώ ) και ακολουθήσουμε τις οδηγίες σε 

Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω Adobe Reader DC

 

******

Όροι Χρήσης
Διαδικασίες και Πολιτική Πιστοποίησης
Δήλωση Ιδιωτικότητας Δεδομένων 

 

Ενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (2 Factor Authentication – 2FA)

Ο «έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων/2 Factor Authentication – 2FA» είναι ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας που χρησιμοποιείται για να εισέλθουμε σε μια υπηρεσία και συνδέεται με τον λογαριασμό που διατηρούμε σε αυτή.
Αρχικά, θα εισαγάγουμε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης και στη συνέχεια, αντί να αποκτήσουμε αμέσως πρόσβαση, θα πρέπει να εισάγουμε ένα επιπλέον κωδικό (OTP) που παράγει μια εγκατεστημένη εφαρμογή στο κινητό μας τηλέφωνο (smartphone).
Σε πολλές υπηρεσίες οι οποίες διαχειρίζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα (π.χ τράπεζες, πάροχοι υπηρεσιών εμπιστοσύνης) είναι υποχρεωτική η χρήση ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων.

Στις οδηγίες που ακολουθούν περιγράφεται η διαδικασία ενεργοποίησης ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων/2 Factor Authentication – 2FA, με χρήση 2 προτεινόμενων εφαρμογών παραγωγής κωδικών One-Time Password (OTP).

Οδηγίες

 

Microsoft Authenticator

 

Google Authenticator

 

Υπογραφή εγγράφου - χρήση εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω Adobe Reader DC

Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν μόνο υπολογιστές με λειτουργικό σύστημα Windows.
Προσοχή, για την χρήση της υπηρεσίας πρέπει:

Στην περίπτωση που δε διαθέτουμε το πρόγραμμα Adobe Reader μπορούμε να το εγκαταστήσουμε ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο.

 

και να έχει γίνει η Ρύθμιση Διακομιστή Χρονοσήμανσης στο Adobe Reader

                   

Ηλεκτρονική υπογραφή εγγράφου με χρονοσήμανση στο pdf αρχείο