Accessibility Tools

MS Teams - Φοιτητές/τριες-συμμετέχοντες/ουσες-επισκέπτες/τριες

- Είσοδος

Αυτός ο λογαριασμός Microsoft δεν υπάρχει. Εισαγάγετε διαφορετικό λογαριασμό ή αποκτήστε έναν νέο.

Όταν κατά την είσοδο λαμβάνετε το παραπάνω μήνυμα, σημαίνει ότι έχετε κάνει πολλές αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου και στο browser έχετε αρκετά παράθυρα ανοιχτά με διαφορετικούς λογαριασμούς ανοιχτούς.

Για να ξεπεραστεί το πρόβλημα, θα πρέπει να κάνετε αποσύνδεση από άλλους λογαριασμούς να επανενεκινήσετε τον browser με ανοιχτό μόνο τον ιδρυματικό σας λογαριασμό. Επίσης προτείνεται να αλλάξτε τις ρυθμίσεις στον Browser και να ενεργοποιήστε την επιλογή "Να επιτρέπεται στους ιστότοπους να αποθηκεύουν και να διαβάζουν δεδομένα cookies", οδηγίες στον κάτωθι σύνδεσμο:

Το Microsoft Teams έχει κολλήσει σε ένα βρόχο σύνδεσης στον Browser

 

- Contact your admin or try a different email  δεν αναγνωρίζει το λογαριασμό

(Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΔΗΓΙΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ/ΟΥΣΑ)

Πάντα επιλέγετε να κάνετε είσοδο με το web app του teams δηλ. με το browser και όχι με την desktop εφαρμογή,

Προσοχή στις οδηγίες! Αναφέρεται η χρήση της web πλατφόρμας!

ΔΕΝ επιλέγετε "open your teams app"

Δεν κάνετε εγκατάσταση της εφαρμογής των Windows Teams 

Επιλογή "cancel" στο pop-up παράθυρο και στη συνέχεια  " Use the web app" ή “Continue on this browser..."  ή "Συνέχεια σε αυτό το πρόγραμμα... ".

          Σημαντικό!!! θα πρέπει να έχετε ανοιχτό το ιδρυματικό σας email <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.>, στον Browser που θα συμμετάσχετε στη σύσκεψη teams (στον ίδιο Browser). Δε θα λαμβάνετε τον verification code από κινητό και θα κάνετε είσοδο από browser ή το αντίστροφο(ή από διαφορετικούς browsers). Για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα, προτείνεται η συμμετοχή να γίνεται από το λινκ της πρόσκλησης που έχετε λάβει στον ιδρυματικό σας λογαριασμό.

 

Δεν έχω παντειακό email

Οι προπτυχιακοί φοιτητές έχουν ιδρυματικό email : Ενημέρωση εδώ

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές για να αποκτήσουν email : ΑΙΤΗΣΗ

 

Ποιό email θα εισάγω να παρακολουθήσω την τηλεδιάσκεψη;

Ανάλογα τον τρόπο που ο καθηγητής έχει δημιουργήσει την ομάδα φοιτητών του μαθήματος και τα links των διασκέψεων:
 
1. Η διάσκεψη έχει σχεδιαστεί ως δημόσια: με την επιλογή του link που δίνεται από τον διδάσκοντα η παρακολούθηση - συμμετοχή είναι αυτόματη και δεν χρειάζεται καμία ταυτοποίηση.
 
2. Η διάσκεψη έχει σχεδιαστεί για κλειστή ομάδα, με χρήση των emails των φοιτητών στο eclass: θα εισάγετε το email που έχετε δηλώσει στο eclass (εκείνο όπου παραλάβατε την ειδοποίηση της διάσκεψης) και είτε θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον κωδικό σας, είτε θα παραλάβετε στο ίδιο email έναν αριθμητικό κωδικό που θα εισάγετε στο πλαίσιο που θα παρουσιαστεί [σημείωση: μπορεί το email που περιέχει τον κωδικό να καταλήξει στο φάκελο spam]. Στη συνέχεια θα επιλέξετε "PANTEION UNIVERSITY - Eπισκέπτης" και θα έχετε πρόσβαση σε κάθε ομάδα στην οποία σας έχουν προσθέσει οι καθηγητές. Είσοδος σε  μαθήματα για φοιτητές που έχουν προστεθεί ως μέλη με τον ιδρυματικό τους λογαριασμό(@edu.panteion.gr).
Οι παρούσες οδηγίες είναι ενδεικτικές, γιατί υπάρχει περίπτωση η ομάδα να δημιουργήθηκε άλλη μέθοδο. Επικοινωνήστε απευθείας με τον διδάσκοντα.
 
 

- Όταν πατάμε το λινκ που μας δόθηκε από τον διδάσκοντα, το email δεν γίνεται δεκτό, και μας ζητείται να συνδεθούμε με παντειακή email διεύθυνση. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;

Αυτό σημαίνει ότι το link έχει δημιουργηθεί με βάση άλλες οδηγίες (π.χ. για εσωτερικό προσωπικό). Ειδοποιήστε τον διδάσκοντα για το πρόβλημα (οι κατάλληλες οδηγίες βρίσκονται εδώ) .

  

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αν δεν βρείτε την απάντηση στην απορία ή το πρόβλημά σας, μπορείτε να απευθύνετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.με την παράκληση-σύσταση να φροντίσετε ώστε η διατύπωση της εκάστοτε απορίας σας να είναι όσο σαφέστερη γίνεται, ώστε να είναι ταχύτερος ο εντοπισμός του προβλήματος και ακολούθως η εφαρμογή της λύσης, διαφορετικά δεν θα είμαστε σε θέση να σας κατευθύνουμε σωστά.